فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

مصاحبه

fery jonam

بعد از جام جهانی به اسپانیا می روم

 

 

اگر لاترن به رده دوم  برود از این تیم جدا می شوم

 

اگه تیم لاترن به رده دوم لیگ المان  سقوط کند اون وقت من می تونم از این تیم جدا بشم . قرارداد من به نحوی با لاترن ثبت شده که من این اختیار رو دارم و مطمئن باشید که این کارو انجام می دم . البته اون طور که من شنیدم هم پستی من حتی اگر لاترن هم به دسته دوم سقوط کنه توی این تیم می مونه و از لاترن جدا نمی شه. با توجه به این قضیه و اینکه مربی تیم ما در جریان این موضوع قرار داره ترجیح می ده که به جای من از اون استفاده کنه و همین باعث شده تا من کمتر بازی کنم.

حمایت هواداران کایزرسلاترن

 

در طول بازی های این فصل بارها و بارها از سوی مربیان لاترن بیروزن موندم و اونها نذاشتن که من به میدون برم ولی حمایت هواداران لاترن توی این مدت اونقدر جالب بود که بعضی وقتها مربیان تیم مجبور شدن منو به زمین بفرستن. من خیلی دوست دارم بازی کنم و به میدون برم چون ایتطوری به شرایط بهتری می رسم و می تونم با امادگی بیشتری برای تیم ملی بازی کنم.

به لیگ اماتور نمی ایم !

 

چند وقت پیش یه  صحبت هایی مبنی بر حضور من در لیگ ایران به میون اومده بود ولی با توجه به اینکه می دونم لیگ ایران یه لیگ اماتوره بعید می دونم که شرایط حضور من در این لیگ به وجود بیاد. من با شرایط ایران و فوتبال تیم های ایرانی زیاد اشنا نیستم ولی دوست دارم که کارم رو توی یه لیگ حرفه ای ادامه بدم و فعلا دوست دارم در سطح بالاتری توپ بزنم .

پیشنهاد تیم های انگلیسی

 

راستش چند وقت پیش تصمیم گرفته بودم که از لیگ المان جدا بشم . حتی در صحبت های خود با دوستانم گفتم که توی تعطیلات زمستونی لیگ المان از لاترن جدا می شم ولی با توجه با شرایطی که توی اون قرار دارم ترجیح دادم که بعد از بازی های جام جهانی تیم جدیدم رو انتخاب کنم . من از چند تیم انگلیسی پیشنهاداتی داشتم ولی اگر در بازی های جام جهانی همراه تیم ملی ایران به خوبی بدرخشم اون وقت فرصت بیشتری دارم و پیشنهادات جدیدی بهم می رسه.

اسپانیا گرمتر از بقیه اروپاست

 

 یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم اسپانیا رو انتخاب کنم و به این کشور علاقه مند شدم گرمای اونجا بود . اسپانیا از بقیه کشورهای اروپایی گرم تره و من این موضوع رو می پسندم. با اینکه توی المان به دنیا اومدم و توی این کشور بزرگ شدم ولی همیشه از سرما متنفر بودم و همیشه سرما خوردگی بلای جون من بوده . باور کنین که اگر من کمتر سرما بخورم و دچار انفولانزا بشم خیلی بهتر تمرین و بازی می کنم و می تونم پیشرفت بیشتری داشته باشم.

ایران در جام جهانی

 

انجام بازی های دوستانه می تونه برای تیم ملی ما خیلی مفید باشه . فکر می کنم اگه با امکانات و تدابیر بیشتری  راهی جام جهانی بشیم قدرت بیشتری پیدا می کنیم و می تونبم به دور دوم بازی ها بریم . ما توی گروهمون یه حریف سخت به نام پرتغال داریم . مکزیک هم حریف سختیه ولی من فکر می کنم پرتغال صاحب نام تره. انگولا تیم قدرتمندی نیست و احتمالا 3 امتیاز اون بازی به ما می رسه. به هر حال من فکر می کنم پرتغال سرسخترین حریف ما توی  این گروه باشه.

وسایلم را فروختم و خانه ام رو اجاره می دم!


وسایلم رو فروختم . یکسری وسایلی که اینجا دارم و دیگه لازم نداشتم به همین خاطر اونها رو فروختم . احتمالا بعد از پایان بازی های بوندس لیگا خونه ام  توی لاترن رو اجاره می دم و از اون به بعد در خدمت تیم ملی ام و حتما در اردوها شرکت می کنم  با توجه به تصمیماتی که گرفتم دیگه به این وسایل و این خونه احتیاجی ندارم و باید به دنبال یک خونه جدید اونهم  توی سرزمین های ماتادورها باشم !
بعد از جام جهانی به یک تیم اسپانیا می روم

 

همونطور که گفتم  علاقه خاصی به اسپانیا و لالیگا دارم و تصمیم دارم که بعد از بازی های جام جهانی به یه تیم اسپانیایی یرم. در حال حاضر هم با  چند تیم اسپانیایی مذاکراتی داشتم و به نتایج خوبی هم رسیدم ولی الان شرایط خوبی برای قرارداد بستن نبود و دوست دارم که بعد از بازی های جام جهانی تیم مورد علاقه ام را انتخاب کنم . اما با تمام این حرفها به شما می گم که تیم بعدی من یک تیم اسپانیایی است و توی فصل اینده در لالیگا توپ می زنم چون هم لالیگا را دوست دارم هم گرنای اسپانیا را……. با ماتادورها هم کاری ندارم!!! ( با خنده)

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حرفهای نگفتنی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.mimic.blogsky.com

شب هایم بارانی است ..... روزهایم میگذرد ...~

سپهر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ http://sepehr17.blogfa.com

سلام پرنیان خانوم میشه در رابطه با عکس بالا بیشتر توضیح بدین ممنون میشم.

شبساهد سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ب.ظ

har rooz behtar az dirooz.aliyeeeeeeeeeeeee.bavar kon matalebeto khoondam va khosham omad.omidvaram baz ham betooni matalebe jadid tar peyda koni.gabele tagdir va tahsin

محمد سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.tanhatarin-m.blogfa.com

سلام پرنیانم . خیلی قشنگ بود . در ضمن پدر مادر فری هم خیلی خوشگل بودن . بای .

ژامک چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.ferydoonzandi.blogsky.com

ای ول وب کامل!!!!!!راستی...امشب....حتما نشونش می ده......عروسی رو دودر کردم......به بهانه ی درس!!!

رضا عاشق استقلال جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام عزیزم : عالی بود اما عکس فوتبالی کم داره .در کل عالی بود.با بای پرنیان جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد