فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

بدون فری بازی................

team melli

 

ایران 1 _ مکزیک 3 ...... بدون فری

 

واقعا کسی باورش نمیشه تیم ملی ایران با بازی خوبی که توی نیمه اول داشت مقابل مکزیک ببازه . اون 2 تا گل اخری که خوردیم خیلی  مسخره بود و همه چیز در مدت 6 دقیقه به هم ریخت ..........  وحشتناکه........ دیگه نمی دونم چه جوری می خوایم مقابل پرتغال و انگولا جبران کنیم ...... اما چه می دونم شاید معجزه شد ........  اما اگه بازی پرتغال و انگولا رو دیده باشید دیدید که پرتغال با نتیجه 1 بر 0 به زور انگولا رو برد ......... نمی دونم  چی میشه ایا واقعا میشه به این تیم امیدوار بود یا ............

فقط یه چیزی دیگه می خوام و اینکه فریدون به بازی های بعدی برسه و الان فقط فری به دعای من و شما احتیاج داره ........ همونطور که شماها هم می دونین ستار به بازی های بعدی نمی رسه و به جاش محرم به تیم دعوت شد ..... خدارو شکر چیزی در مورد اینکه کسی رو می خوان به جای فری بیارن نگفت البته حقم نداره چیزی بگه ...... پس هنوز میشه امیدوار بود که فری به بازی های بعدی می رسه....... خدایا خودت کمکش کن.......

 

نظرات 9 + ارسال نظر
anna دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ب.ظ

baba in meczik shansi bord vagarne ke irania kheily toope kareshoon aslan in fery ke bazi nemkone bazi be gand keshide mishe fery bayad bazi kone ta hame chi khoob bashe be ghole oon yaroo ina kafshashoon irad dasht vali ghol midam porteghalo angoolaro mibarim(are goone iran)

آرتا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.arena.blogfa.com

با امدن فری شاید سمت چپ یکم درست بشه ولی بازم ما مشکل داریم ... چرا باید نیمه دوم دفاعی تر میشدیم .................... به فکر فری زیاد نباش به فکر وتن باش با تیم ملی .........

خیالباف دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.khialbaf.blogsky.com/

دیدی گفتم زندی به بازی با پرتغال می‌رسه؟

محمد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام واقعا نمیدونم به خاطر این بازی مسخره چی بگم !!!! . هیچ وقت کار بازی ایران معلوم نیست . نیمه اول ایران چنان بازی کرد که گفتم ایران با ۹ امتیاز میره بالا و صدر نشین گروه چهارم میشه . ولی با این بازی که تو نیمه دوم کرد من که میگم ایران با ۰ امتیاز حذف میشه و تیم آخر گروه خودش میشه . بای .

[ بدون نام ] دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ

اگر بار گران بودیم و رفتیم- اگر مکزیکو دیدیمو رفتیم- بیارید آفتابه بهر ایران -که ما در آلمان ریدیمو رفتیم- با تشکر از علی دایی

Avishan~>آویشن دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ب.ظ http://Zandi7Mahdavikia2.blogfa.com

سلام پرنیان
اول ببخشید...چون من امروز خیلی اذیتت کردم...
بعد این که درباره ی بازی هم با هم حرف زدیم و دیگه چیزی نگم بهتره...خودت نظرمو میدونی...فقط خدا رو شکر که دایی مصدوم شده و به بازی پرتقال نمیرسه...خدا رو شکر...(البته شایدم مصدوم نشده باشه...شاید بخوان یه جوری محترمانه ـ اگه احترامی برای خودش باقی گذاشته باشه ـ بفرستنش دنبال نخود سیاه!!!
من جمعه امتحان سنجشمو عالی دادم...رتبم ۹۸ شد...به همبن خاطر دارم تو اینترنت زیاده روی میکنم...
بازم ببخشید...

Al3 سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ

مهدیه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.mahdiyeh1367.blogfa.com

شاید هنوز امیدی باشه....امیدمون به خدا

مهتاب دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام پری جون ایمیل یادت نره بهت احتیاج دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد