فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

مصاحبه

زندی: پزشک لاترن امپول اشتباهی زد.

 

به عشق ایران دروغ گفتم

 

فریدون! چه طور شد که به عنوان اولین نفر از بین افرادی که در المان بازی می کنند در اردو حاضر شدی؟
من از زمان برگزاری اردوی سوییس اگاه بودم از این رو با برانکو هماهنگ کردم و پس از تماس تلفنی با وی طبق برنامه در اردو  حاضر شدم.

جدایی ات از لاترن چگونه بود؟
مراسم خوبی بود. در بازی با بایرن به طور رسمی از هم بازی هایم خداحافظی کردم و با توجه به پایان قراردادم از تیم جدا شدم. هواداران هم واقعا به خوبی از من استقبال کردند و با سر دادن شعارهای (( فریدون بمان)) از من حمایت کردند اما من تصمیم خود را گرفته بودم.

اکنون وضعیت بدنی  ات چگونه است؟
خوب و اماده ام و حتی می توانم برای تیم ملی هم بازی کنم چون پایم کاملا خوب شده است.

پس چرا در هفته پایانی برای تیمت بازی نکردی و به اردو پیوستی ؟
حضور در ترکیب تیم ملی برای من مهم است. من هم مثل خیلی از فوتبالیست ها  ارزو دارم در جام جهانی حاضر شوم و برای تیم کشورم بازی کنم . ضمن اینکه به خاطر حساس بودن بازی لاترن مقابل وولسفبورگ ممکن بود دچار مصدومیت شوم و حتی الان که من این مسابقه را تماشا می کنم متوجه می شوم که اشتباه نکرده ام و بازی کاملا خشن است و چند بازیکن کارت گرفته اند از این رو هفته قبل تصمیم  گرفتم به سر مربی ام در لاترن دروغ بگویم. من از دروغ گفتن بدم می اید اما فقط به خاطر تیم ملی و جام جهانی این کار را کردم. من به مربی ام بخ دروغ گفتم پای چپم هنوز هم مصدوم است و به بازی هفته پایانی نمی رسم و در ضمن خوشحالم که فعلا لاترن یک گل زده است تا سقوط نکند.

گویا از پزشک باشگاه هم ناراضی بودی؟
بله. پزشک به من امپول اشتباهی تجویز کرده بود و من وقتی از ان استفاده می کردم کشاله رانم دچار خون مردگی می شد . وقتی مدیر برنامه هایم در المان این  و ضعیت را دید فورا مرا نزد پزشک اشتوتگارت  برد. این پزشک از این موضوع ناراحت بود و بلافاصله امپول های  جدیدی برای من نوشت تا ان های قبلی را دور بیندازم و حالا پایم خوب شده و هیچ مشکلی نیست.

نظرت راجع به مصدومیت نیکی و جباری چیست؟
هر ورزشکاری از مصدوم شدن رنج می برد. من هم این موضوع را کاملا درک می کنم. نیکبخت واقعا از این مصدومیت ناراحت شده چون او هم دوست داشت در جام جهانی المان حضور داشت اما من جباری را نمی شناسم.

در فصل جدید به کدام تیم می روی؟
دو سه پیشنهاد از باشگاه های خوب و معتبر در دست دارم که هنوز نام هیچ کدام را مطرح نمی کنم.

به نظر شما ایران در جام جهانی موفق می شود؟
حتما. اگر قرا باشد از حالا به شکست فکر کنیم حضور در جام جهانی بی فایده است. ما تمام  اعضای تیم به موفقیت فکر می کنیم.

 

خبـــــــــــر

یک خبر خیلی  خیلی  خوب!!!

دیروز تیم ملی با یکی از تیم های باشگاه سوییس بازی داشته و تونسته که این تیم رو با نتیجه 5_0 به نفع خودش تموم کنه . در این بازی کاظمیان 2 گل_ معدنچی 2 گل و زارع 1 گل به ثمر رساندند.

و اما.............   فریدون هم دیروزبه اروی تیم ملی در  سوییس  رفته  و خودشو به برانکو معرفی کرده.

حالا یه هورااااااااااااااااااا  به افتخار فریدون  بکشید !!!!!!!

خبر

زندی: به پرسپولیس نمی ایم!
چندی پیش شایعه شده بود فریدون زندی ملی پوش تیم کشورمان قصد دارد برای فصل اینده در پرسپولیس به فوتبال ادامه دهد و حتی انصاری فرد هم این موضوع را تایید کرده بود!!  اما زندی در گفتگویی با 90 با تکذیب این خبر گفت: قبل از این هم اعلام کرده بودم با توجه به چیزهایی که از لیگ ایران شنیده ام اصلا حاضر نیستم انجا به فوتبال ادامه دهم ! من تا بعد از جام جهانی به فکر تیم جدید نیستم و قصد دارم  با درخشش در المان با یک تیم خوب اروپایی قرارداد ببندم ! وی در مورد پرسپولیس گفت: من اصلا با انها صحبت نکرده ام و فکر هم نمی کنم این شرایط پیش اید چون قصد امدن به ایران را ندارم!!