فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

افرین فری جون .......... خب اگه فری می گه لابد می بریم .......

فریدون : من‌ اهل‌ قهرکردن‌ نیستم! 

حالا فریدون‌ زندى‌ بازیکن‌ چپ‌ پاى‌ تیم‌ملى‌ با رهایى‌ از بند مصدومیت‌ مى‌تواند در جناح‌ چپ‌ تیم‌ملى‌ بازى‌ کند.
 
فریدون! وضعیت‌ پایت‌ چطور است؟
خوب‌ شده‌ام، مچ‌ پایم‌ درد مى‌کرد اما این‌ هفته‌ پا به‌ توپ‌ شدم‌ و فعلاً‌ آماده‌ هستم.
 
به‌ بازى‌ مقابل‌ پرتغال‌ مى‌رسی؟
بله، من‌ آماده‌ام‌ و منتظر تصمیم‌ برانکو هستم، او اگر بگوید بازى‌ کن‌ به‌ میدان‌ مى‌روم‌ اگر هم‌ نگوید به‌ نظرش‌ احترام‌ مى‌گذارم.
 
گفته‌ مى‌شد قصد داشتى‌ اردوى‌ تیم‌ملى‌ را ترک‌ کنی؟
نه، من‌ اهل‌ قهرکردن‌ نیستم، بعد از این‌ شایعه، خانواده‌ام‌ هم‌ با من‌ تماس‌ گرفتند اما من‌ گفتم‌ که‌ ایران‌ و تیم‌ملى‌ را دوست‌ دارم، مصدوم‌ بودم.
 
از اعضاى‌ خانواده‌ات‌ چه‌ کسانى‌ براى‌ تماشاى‌ دیدار ملى‌پوشان‌ مقابل‌ مکزیک‌ به‌ ورزشگاه‌ نورنبرگ‌ آمده‌ بودند؟
من‌ فقط‌ دو بلیت‌ داشتم‌ که‌ یکى‌ را به‌ کوروش‌ دادم‌ و دیگرى‌ را به‌ پسرعمویم‌ هدیه‌ کردم‌ تا فقط‌ این‌ دو در ورزشگاه‌ فرانکن‌ حاضر شوند اما در بازى‌ ورزشگاه‌ فرانکفورت‌ مقابل‌ پرتغال‌ پدر و مادرم‌ هم‌ حاضر مى‌شوند، فقط‌ امیدوارم‌ در آن‌ دیدار شرمنده‌ هواداران‌ و خانواده‌ام‌ نشوم‌ و تیم‌ملى‌ هم‌ هواداران‌ را خوشحال‌ کند.
 
آیا ایران‌ مى‌تواند تیم‌ پرتغال‌ را شکست‌ بدهد؟
بله، حتماً! ما حتى‌ باید مکزیک‌ را مى‌بردیم‌ اما در نیمه‌ دوم‌ خیلى‌ بد بازى‌ کردیم‌ با این‌ حال‌ نباید به‌ خاطر آن‌ باخت‌ تیم‌ را خراب‌ کنیم، ما مى‌توانیم‌ پرتغال‌ را شکست‌ دهیم‌ و در این‌ راه‌ باید خوب‌ بازى‌ کنیم.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
rsm چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ب.ظ

azizam kheili ghashang bood vaghean fery khossosiate akhlaghi khoobi dare

بهزاد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام . شیطون وبلاگت خیلی قشنگ شده ها . یه چند وقته ما نبودیم چه کردی . ولی درباره مهرزاد جونمم بنویس . راستی مهرزاد مصدوم شده به جاش فری بازی میکنه )): . برو حال کن .

رعنا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ

سلااااااااااااام
پرنیان وبت عالی شده خیلییییییییییییییییییییییی خییییییییییییلی کیف کردم !!!!!!!!!!!!!
کاریکاتورت حرف نداره!!!!!!!!!!!!!
مرسی مرسی مرسی۱۰۰۰ بار.
ایشاالله که فری پدیده میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سپهر پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ http://mano-tanhae.blogsky.com

۱.سلام
۲.خوبی؟
۳.خیلی قشنگ بود.
۴.من امیدی به برد ایران ندارم.
۵.عکس علی دایی خیلی قشنگ بود.
۶.به من سر بزن.
۷.مرسی.
۸.یا هشت

رعنا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام!
بالاخره چی شد فری بازی میکنه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما که از بلاتکلیفی مردیم!
فردا معلوم میشه.امیدوارم فری باشه و بدرخشه!!!!!!!!

مهدیه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.mahdiyeh1367.blogfa.com

من جرات ندارم بازی رو ببینم

مریم شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://eshghefootball.blogfa.com

سلام پرنیان
نمیدونم چی بگم ولی فقط اینکه دیگه نباید اون اشتباهات فردی رو در بازی با پرتغال هم انجام دهیم
ایشالااه میبریم خواستن توانستن است

مهدیه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.mahdiyeh1367.blogfa.com

وقت داشتی بیا وبلاگم

رعنا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام میبینم که ....................
تیم ملی محترممونم که باخت!دیگه چیکار کنیم برانکو هم که دیگه کاری نداره و بعد از برگشتن میره کشورش(برای همیشه!!!!!!!!!!!!!)
فری جونم خییییییییییییییییییییییییلی خوشگل شده بود!!!!
انقدر جیغ کشیدم که صدام گرفته بود!
love just feri!!!!!!!!!!

سپهر دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام خوبی پرنیان خانم.من آپ کردم به من سر بزن مرسی بای

iman دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.ferydoonzandi.blogfa.com

من برگشتم

www.ferydoonzandi.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد