فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

بازم سلام

سلام  دوستان گلم:
ممنون از اینکه به یاد من بودین شرمنده هستم .  راستش کامپیوترم هم مشکل پیدا کرده بود. جبران می کنم.

همون طور که می دونین تیم ملی الان المان هستش و دیشب  یک بازی دوستانه با تیم منتخب فریدشن هافن انجام داد که ۵ـ۱ این تیم را شکست داد .

فریدون هم در این بازی حضور داشت و هنوز مصدومیت فری کاملا برطرف نشده ولی مطمئنا در بازی مقابل مکزیک تیم را همراهی می کنه.

امیدواریم فری در بازی گل بزنه و بهترین باشه که البته هست .

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.mahdiyeh1367.blogfa.com

سلام پرنیان جون....
دستت درد نکنه .... عالی بود ... حالا اگه چندشت نمی شه روده های من رو از رو زمین جمع کن.... روده بر شدم از خنده....خیلی باحال بود....از کجا گیر آوردی اینا رو ؟ راستی اون مصاحبه رو هم قبلا ندیده بودم ... کلی کلی ممنون....سنگ تموم گذاشتی

محمد چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.tanhatarin-m.blogfa.com

سلام پرنیان جونم . منم میدونم که فری حتما تو جام جهانی گل میزنه . اینو مطمئنم . چون فری بهترییییییییییییییییییییه . در ضمن بعد امتحانا خودم وبلاگ مینویسم اگه دوست داشتی میتونی ازم مطلب برداری .((: . بای .

سپهر.... چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ http://mano-tanhae.blogsky.com

سلام پرنیان خانم خیلی مطالب قشنگی بود من هم امیدوارم فریدون گل بزن.به من هم سر بزن.بای بای

anna چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ

salam azizam ishala fery joon zoodtar khoobshe man motmaenam baraye gamegahany halesh khoobe khoob mishe va doshmanet sharmande mage taghsire u bioode taghsire comet boode :)

خیالباف چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.khialbaf.blogsky.com/

سلام. مطلبت خوب بود. ضمنا لطفا لینک منو عوض کن. آدرس جدیدمو لینک کن. مرسی.

آرتا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.arena.blogfa.com

خوبه ... ضمناٌ خاطره قبلی هم خوب بود ....

رعنا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام خوبین؟
الهی بمیرم فری جونم سرما خورده دیروز نتونسته تمرین کنه.
ولیییییی فری جون داره کم کم شناخته میشه!!! یه روزنامه ی معتبر آلمانی گفته اعتماد به نفس زندی قابل ستایشه!!!!!!
و اینو همه میدونن مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
امیدارم فری جون زودتر خوب شه.
بای

رعنا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام .
من که گفتم.هرروز بدشانسی!!!!!!!!!!!
دارم از ناراحتی میمیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
جام جهانی بدون فری مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا باید چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Avishan~>آویشن شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ب.ظ http://Zandi7Mahdavikia2.blogfa.com

سلام پرنیان جون
شنیدی...فری به بازی فردا نمیرسه...ممکنه از لیست خط بخوره...........................................................
خاطره ی پایینی واقعا عالی بود...خیلی خندیدم...امیدوارم همه چیز درست بشه...

anna یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

hame chi khoob pish mire you should be happy

مهتاب دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

پرنیان جون سلام دوباره منم دلم می خواد گریه کنم. خواهش می کنم به من میل بزن .ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد