فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

هفته آینده انتخاب می‌کنم

زندی : هفته آینده انتخاب می‌کنم      

 

 

فریدون زندی از مشخص شدن تیم جدیدش در هفته آینده خبر داد. او که پس از پایان دیدار مقابل پرتغال با خبرنگاران گفتگو می‌کرد با بیان این مطلب افزود: چند پیشنهاد دارم که هفته آینده تصمیم نهایی خود برای انتخاب یکی از آنها را اعلام خواهم کرد. زندی در مورد تیم ملی کشورمان برابر پرتغال گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم اما به هر حال پرتغال یکی از بهترین تیم‌های اروپایی است و در این بازی نیز فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشت. زندی در مورد حضور خود در میدان گفت: خوشحالم که توانستم پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت‌ام بار دیگر برای تیم ملی ایران بازی کنم اما این بستگی به نظر کادر فنی دارد. در بازی آینده نیز این توانایی را دارم که نود دقیقه برابر آنگولا بازی کنم اما باز هم همه چیز بستگی به نظر کادر فنی دارد.

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رعنا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام
اگه فری بتونه بره دویسبورگ خوبه ولی کاش قبلش بیاد ایران ببینیمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من دلم تنگ شده!!!!!!!!!!!!
love just feri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anna چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ

arezoo mikonam fery biad iran betoone pary bebinatesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد