فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون هست...... به احتمال ۹۹٪

fereydoon....u r spectaculaaaaaaaaaaaar

بازم سلام :

 اول از همه بگم که خبری که توی اخبار ورزشی گفته شده من نشنیدم اما من اخبار ساعت ۹.۳۰ رو از شبکه خبر گوش دادم و خبرنگاری که این شبکه فرستاده بود المان گفت که فریدون امروز در تمرینات گروهی شرکت کرده و مقابل پرتغال هم بازی می کنه  و گفت که علی دایی بازی نمی کنه  و رودباریان توی ترکیب اصلی تمرین کرده . ضمن اینکه مهدی و کریمی حالشون کاملا خوبه ......

حالا.....  خبر.....

fereydoon....u r one....exceptional.....

زندی: هیچ اختلافی با کادر فنی ندارم

 

روز گذشته شایعات زیادی در تهران مبنی بر اختلاف فریدون با مسئولان فدراسیون و حتی قهر او از تیم ملی به گوش می رسید . این بازیکن این خبر را تکذیب کرد و گفت: من به این مسایل توجهی ندارم و نمی دانم چرا این صحبت ها را مطرح می کنند . من مشکلی با کادر فنی ندارم و هر ونه اختلاف با کادر فنی را رد می کنم . زندی افزود: مقابل مکزیک در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم . اما در نیمه دوم بسیار پر اشتباه ظاهر شدیم و حریف هم با تعویض های خوبش روی دروازه ما فشار اورد و گل زد. زندی در پایان خاطر نشان کرد  : دوست داشتم از ابتدای مسابقات در تیم ایران بازی کنم اما مصدومیت اجازه نداد . امیدوارم در بازی های اینده بتوانم تیم ملی رزا همراهی کنم.

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
م ف سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

منم شنیدم که امروز فری تمرین کرده !!!
و برانکو می خواد یه ترکیب جدید رو به میدون بیاره!!!
فری شنبه بازی می کنه و ان شا الله گلم می زنه
این مصدومیتم خیلی آدم بدیه که این قدر به زندی گیر داده

rsm سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ

salam pary manam kheili khoshhal shodam vali benazaret fery chand bar dar sal sarma mikhore (badanesh zayife_
ئخرشظثذثسا ذشسا

مهدیه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.mahdiyeh1367.blogfa.com

من تو روزنامه خوندم فریدون با عنایتی درگیری لفظی پیدا کرده و می خواسته بره نه چیز دیگه ای....معلوم نیست عنایتی چی گفته

سپهر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ

سپهر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ق.ظ http://mano-tanhae.blogsky.com

سلام پرنیان خانم خیلی خوشحال شودم که بالاخره فری به یازی میرسه به من هم سر بزن مرسی بای بای

anna چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ق.ظ

salam pary joon goftam ke bedoone fery bazi mani nemide. motmaen bash ba voojoode fery porteghalo angoolaram mibarim(dooroogh migam porteghal sooskemoon mikone)

seven چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ

salam parnian joon weblog ghashangi dari omidvaram FERYDOON dar moghabel purteghal bazi kone va khosh bederahksh va neshoon bede ke BEHTARINE

ژامک چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ

دستت درد نکنه پرنیان........

ای ول به آقا فــــــــریــــــــــــــــدووووووووون!

عطیه چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ق.ظ

پرنیان جون دستت دردنکنه . به نظرمنم فریدون بهترینه بهتریناس .به امید درخشش هرچه بیشتر اون

مهتاب دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام پرنیان جون منم یکی از طرفداران فریدون هستم . میشه بهم میل بزنی؟میخوام باهات در ارتباط باشم خواهش می کنم. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد